جراحی بینی طبیعی 0 تا 100

فهرست مطالب

جراحی بینی طبیعی از سری جراحی های زیبایی است که بر روی دماغ فرد مراجعه کننده انجام می گیرد. عمل کردن بینی به فرم نچرال و طبیعی در واقع برای آن دسته از زیباجویان جذاب می باشد که تمایل دارند فرم نهایی به دست آمده با دیگر اجزا صورت تناسب داشته و چهره ای طبیعی را داشته باشند. عمل کردن بینی در شیراز یا هر شهر دیگری برای افراد مراجعه کننده با وجود اینکه توسط یک جراح زیبایی بینی مجرب انجام می گیرد اما دارای نتایج بسیار متفاوت خواهد بود. زیرا هیچ دو بینی با یکدیگر مشابه نیستند و همگی دارای الگوهایی منحصر به فرد می باشند. مشاوره با جراح مجرب و مورد اعتمادی مانند دکتر مسعود جانی پور بهترین جراح بینی شیراز ، نقش بسزایی در تعیین نوع جراحی و نتیجه نهایی آن دارد. برای آشنایی با مشخصات بینی به این فرم این مقاله را از دست ندهید. 

جراحی بینی طبیعی در شیراز - دکتر جانی پور

عمل کردن بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی، یا همان جراحی رینوپلاستی نچرال استاتیک ، از روش‌ هایی است که برای تغییر شکل و اندازه بینی به منظور بهبود ظاهر آن استفاده می ‌شود. این عمل باید توسط بهترین جراح بینی شیراز یا شهر محل زندگی شما که مهارت بالایی برای اعمال تغییرات دارد ، انجام گیرد.
در جراحی بینی طبیعی ، ممکن است برخی از مشکلات مانند بزرگی، کوچکی، انحراف یا تغییر شکل بینی از بین بروند. پزشک برای انجام تغییرات مورد نظر در جراحی زیبایی بینی طبیعی از تکنیک‌ های مختلفی استفاده می ‌کند تا به نتیجه‌ ای با تطبیق بالا برسد.

پس اگر برای جراحی کردن بینی خود به دنبال یک نتیجه طبیعی و مطابق با ویژگی‌ های طبیعی صورت هستید، بهترین روش برای شما جراحی بینی طبیعی است. در این روش، هدف اصلی بهبود شکل و اندازه بینی شما در راستای حفظ تعادل باقی اجزای صورت و ویژگی‌ های فردی شماست. 

عمل بینی طبیعی به این معنی است که در هنگام انجام تغییرات ، پزشک باید به شکل طبیعی بینی و اندازه آن با سایر اجزای صورت توجه کند و میزان تغییرات را در حدی که با دیگر اجزا صورت سازگار باشد ، انجام دهد. در نتیجه ، بینی شما کاملا طبیعی خواهد بود.

اما لازم به ذکر است که هر نوع فرم انتخابی برای بینی تان ، وابسته به وضعیت ابتدایی بینی و هدف های شما است. بنابراین ، مهم است که با مشاوره کامل از یک جراح پلاستیک با تجربه مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای شما تعیین کند. 

بهترین زمان برای عمل بینی طبیعی

بهترین سن برای جراحی کردن بینی به فرم طبیعی معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله وضعیت سلامت شما و شرایط زندگیتان. اگر در حالت عمومی سلامتی خوبی داشته باشید و نیاز به ترمیم شکل و عملکرد بینی داشته باشید، می توانید با جراح بینی مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سن جراحی بینی  اینجا کلیک کنید.

اما به طور کلی، معمولا عمل زیبایی بینی طبیعی برای بزرگسالان و نوجوانان پس از تکمیل رشد بدنی یا همان گذراندن دوره بلوغ مناسب است. پس از سن 15 تا 17 سالگی برحسب جنسیت و تنوع بینی، می توانید به بهترین جراح بینی شهر خود مراجعه کنید و با دریافت یک مشاوره ساده و همچنین انجام برخی آزمایشات متوجه شوید آیا زمان مناسبی برای انجام عمل زیبایی بینی شما می باشد یا خیر؟!

برای دریافت مشاوره رایگان و دانستن اینکه کاندید مناسبی برای عمل بینی هستید همین حالا فرم تماس زیر را پر کنید.

مشخصه های بینی طبیعی و استاندارد

یک بینی طبیعی و استاندارد دارای مشخصات زیر است:

  • اندازه مناسب: بینی باید با اجزا صورت تناسب داشته باشد و نه بزرگتر یا کوچکتر از حد نرمال.
  • تراز و تعادل: بینی باید مناسب و متعادل با اجزا صورت قرار گرفته باشد.
  • فرم و شکل مناسب: بینی باید شکل هندسی انسجامی داشته باشد به صورتی که با دیگر اجزا صورت تناسب و همخوانی داشته باشد که بعد از مشاهده نتیجه نهایی بتوان زیبایی را در چهره به وضوح مشاهده کرد.
  • زاویه قائم: زاویه بینی باید مطلوب و قائم باشد، به این معنی که با خطوط عرضی یا عمودی صورت منطبق شود. قوس بر روی پل بینی نباید باشد و همچون فاصله نوک بینی با لب بالایی بایستی استاندارد باشد.

جراحی بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

انتخاب بین عمل بینی طبیعی یا نیمه فانتزی بستگی به سلیقه و خواسته‌ های شخص مراجعه کننده دارد. هر دو نوع جراحی مزایا و معایب خود را دارند.
جراحی بینی طبیعی در هر شهری چه شیراز و چه شهر های دیگر معمولا به منظور اصلاح مشکلات عمده ‌ای مانند اختلال تنفسی ، اصلاح نسبت ‌های ظاهری صورت و یا تحقق دستاورد های استاندارد زیبایی است. این نوع جراحی معمولا متناسب با ویژگی‌ های طبیعی شما انجام می ‌شود و هدف آن حفظ طبیعی بودن و هماهنگی با سایر اجزا صورت است.
در مقابل ، جراحی کردن بینی به فرم نیمه فانتزی عمدتا برای ایجاد ظاهری قوس دار و نوک بینی رو به بالا برای فرد مراجعه کننده انجام می شود. این نوع جراحی ممکن است به افرادی که به دنبال شکل صورت بسیار منحصر به فرد و متفاوت هستند، جذابیت بیشتری بدهد.
در نتیجه نمی توان میان این دو مدل از رینوپلاستی یکی را از دیگری برتری داد و بیان کرد که کدامیک بهتر از دیگری است. انتخاب مدل های بینی ، جراحی بینی طبیعی یا نیمه فانتزی کاملا سلیقه ای بوده و با انتخاب خود فرد بر روی دماغ انجام می شود.

عکس قبل و بعد جراحی بینی طبیعی

عکس قبل و بعد جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی طبیعی در شیراز - دکتر جانی پور
جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز- دکتر جانی پور

بهترین کاندیدای جراحی بینی طبیعی در شیراز

هرچند که برای تعیین بهترین کاندیدا برای عمل بینی طبیعی در شیراز نیاز به ارزیابی دقیق است اما  در صورتی که برخی از افراد به دلیل بروز مشکلات تنفسی قصد عمل کردن را داشته باشند و در کنار درمان ایرادات ساختاری میل به زیبایی نیز داشته باشندبهترین کاندیدا برای عمل کردن بینی به فرم طبیعی هستند. تمامی آن دسته از عزیزانی که با شکل دماغ خود مشکل دارند و ایرادات آن موجب شده که اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و از سویی دیگر تمایل ندارند تا سایر افراد متوجه جراحی شدن بینی شان شوند ، می توانند برای رسیدن به نتیجه مورد نظر خود جراحی بینی طبیعی در را در شیراز نزد دکتر جانی پور انجام دهند.

نکات مهم در مورد جراحی بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی یک روش جراحی است که برای بهبود شکل و ظاهر بینی استفاده می شود. در ادامه، چند نکته مهم درباره عمل زیبایی بینی طبیعی را بیان خواهم کرد:

  • مشکلات ظاهری: جراحی زیبایی بینی طبیعی برای رفع مشکلات ظاهری آن استفاده می شود، مانند انحراف بینی، استخوانهای بینی بزرگ، افتاده بودن نوک بینی و یا مشکلات ژنتیکی بافت بینی.
  • روش های جراحی: در جراحی بینی طبیعی، اغلب دو روش باز و بسته وجود دارد. در روش جراحی باز ، برش کوچکی بر روی پوست بینی قرار می گیرد و در روش بسته ، برش در داخل بینی ایجاد. هر دو روش مزایا و معایب خود را دارند و پزشک باید روش مناسب را براساس شرایط شما انتخاب کند.
  • زمان و بازگشت به حالت عادی: زمان بهبودی و بازگشت به زندگی روزانه بعد از جراحی کردن بینی طبیعی به ویژگی های هر فرد و نوع جراحی بستگی دارد. عامل هایی مانند وابستگی به سیگار، مشکلات زمینه ای قبلی می تواند بر کیفیت مراقبت های پس از جراحی بینی نیز می تواند تأثیرگذار باشد.
  • عوارض پس از جراحی: مشکلاتی مانند درد، تورم ، خونریزی ، احساس خشکی موقت ممکن است پس از جراحی بینی طبیعی رخ دهد. در صورتی که هر یک از این مشکلات شدید یا به طور مداوم باشد، باید به دکتر عمل بینی طبیعی اطلاع دهید.

جلسه مشاوره قبل از جراحی بینی طبیعی در شیراز

قبل از عمل زیبایی بینی طبیعی، جلسه مشاوره با پزشک که این جراحی را برای شما انجام می ‌دهد، بسیار مهم است. در این جلسه، پزشک به شما توضیح می ‌دهد که چگونه جراحی انجام می ‌شود و چه نتایج و انتظاراتی بهتر است که داشته باشید. او به شما همچنین ممکن است عوارض و پیامدهای مربوط به جراحی را بیان کند و به شما راهنمایی ‌هایی در مورد پس از جراحی بینی طبیعی و بهبودی ارائه دهد. این جلسه برای کاهش استرس و اطمینان شما از جراحی بسیار مفید است.

یک نتیجه عالی از یک بینی پر ایراد

 

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی

برای بینی عمل شده به صورت طبیعی نیازی به ماندن در بیمارستان نخواهید داشت. اما دوره ریکاوری را می بایست در منزل با رعایت دستورالعمل های ارائه شده جراح بینی سپری کرد. مراقبت های بعد از عمل بینی طبیعی برای کاهش درد و تورم والتهاب های رخ داده به کار می رود.

دکتر جانی پور

دکتر مسعود جانی پور

مسعود جانی پور جراح و متخصص برجسته در زمینه جراحی بینی و صورت هستند که بر حوزه جراحی بینی تمرکز و تسلط بالایی دارند. ایشان با تکیه بر تجربه و تعهد بالای خود آماده به ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد بهترین نتایج برای مراجعین خود هستند.

ارتباط با دکتر مسعود جانی پور

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Facebook
Telegram
LinkedIn
WhatsApp
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x